Brandingul este unul din cele mai importante aspecte al oricarei afaceri, mica, mare, de retail, B2B. O strategie de branding eficienta iti ofera un mare avantaj intr-o piata competitiva in continua crestere. Dar ce inseamna mai exact “brandingul”? Cum afecteaza o afacere noua ca a ta? Pe scurt, brandul tau este promisiunea ta facuta clientilor. Le arata ce asteptari ar trebui sa aiba privind produsele si serviciile tale, si diferentiaza oferta ta de cea a competitiei. Brandul tau este o derivare a ceea ce esti, ceea ce vrei sa devii si cum te percepe lumea.
BRANDURILE NOASTRE EXCELEAZA
Esti un rebel inovativ in industria in care activezi? Produsul tau reprezinta optiunea de cost ridicat – calitate ridicata sau varianta de cost scazut – valoare ridicata? Nu poti fi ambele, si nu poti fi orice pentru oricine. Cine esti ar trebui sa fie bazat intr-o buna masura pe cine vor si au nevoie clientii tai sa fii. Fundatia brandului tau este logo-ul. Website-ul, flota, reclamele, ambalajele si obiectele promotionale – toate ar trebui sa iti integreze logo-ul.
Pe scurt, brandul tau este promisiunea facuta clientilor. Le arata ce asteptari ar trebui sa aiba privind produsele si serviciile tale, si diferentiaza oferta ta de cea a competitiei.